Зміст номера #368

Структура аптечных сетей южного региона Украины

«Еженедельник АПТЕКА» продолжает цикл статей, посвященных анализу аптечных сетей регионов Украины. Ранее (№ 45 (366) от 18 ноября 2002 г.) мы подробно рассмотрели структуру аптечных сетей Западного региона, вычислили объемы продаж лекарственных средств (ЛС) как по областям, так и по региону в целом. Сегодня мы предлагаем анализ аптечных сетей Южного региона Украины, в который нами включены: АР Крым, Николаевская, Одесская, Херсонская области и г. Севастополь.

Пенсія за вислугу років — лише для провізорів і фармацевтів, які не працюють за спеціальністю

«Щотижневик АПТЕКА» отримує безліч листів, у яких провізори і фармацевти запитують, чи можуть вони отримувати пенсію за вислугу років, продовжуючи працювати за фахом у державних або недержавних аптечних закладах. Відповідь на це запитання надає адвокатська компанія «Жаріков і Синиченко».

Законодавча база для GMP

28 листопада 2000 р. у Великому конференц-залі НАН України під егідою Державного департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення МОЗ України відбувся семінар «Сертифікація виробництв лікарських засобів на відповідність вимогам належної виробничої практики (GMP)».

Фастівський регіональний осередок всеукраїнської громадської організації «Фармацевтична асоціація України»

Продовжуємо обговорення проекту «Правил надання транспортних та кур’єрських послуг при просуванні лікарських засобів суб’єктами фармацевтичної діяльності через заклади поштового зв’язку «Ліки на замовлення».

Інформація про результати торгів (тендерів) щодо закупівель товарів (робіт, послуг) за рахунок державних коштів

Предмет закупівлі Замовник Дата проведення торгів Переможець торгів, ціна державного контракту Номер оголошення у ВДЗ Вакцини та медикаменти КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечнікова» Управління охорони здоров’я Дніпропетровської облдержадміністрації 28.10.2002 р. ТОВ «НоваФарм» (1 276 125 грн.)/м. Дніпропетровськ; ОКП «Фармація» (17881,2 грн.)/м. Дніпропетровськ; ТОВ «БаДМ» (34257,5 грн.)/м. Дніпропетровськ; ТОВ «Торговий Дім «ГРАМЕД» (14 052 […]

Інформація про проведення тендерів
(термін подання від 02.12.2002 р.)

Предмет закупівлі Замовник Термін подання Термін розкриття Номер оголошення у ВДЗ Лот 1 – стерилізаційне обладнання Лот 2 – стоматологічне обладнання Лот 3 – технологічне медичне обладнання Лот 4 – ендоскопічне обладнання Лот 5 – реанімаційне обладнання Лот 6 – рентгенологічне обладнання Лот 7 – діагностичне обладнання Лот 8 – неонатологічне обладнання Лот 9 – […]

К современным вопросам трансдермальной эстрогенотерапии

Поиск новых путей доставки препаратов приобретает особую актуальность при проведении заместительной терапии женскими половыми гормонами. Существенные преимущества трансдермального введения в организм пациента лекарственных веществ способствовали широкому распространению указанного способа фармакотерапии и активному внедрению в клиническую практику указанных лекарственных средств. Рассматриваются преимущества трансдермального введения с использованием результатов фармакокинетического исследования эстрогенсодержащей трансдермальной терапевтической системы — препарата ЭСТРАМОН компании «Гексал АГ».

Лист МОЗ України ДП «Державного фармакологічного центру» від 27.11.2002 р. № 512-5741/А

Прийнято рішення щодо зміни правил відпуску препарату (перенесення з переліку препаратів, які відпускаються за рецептом з аптек, аптечних пунктів та аптечних кіосків, до переліку лікарських засобів, які відпускаються без рецепта з аптек, аптечних пунктів та аптечних кіосків).

Товарный знак для лекарственного препарата Некоторые вопросы правового регулирования

Отличительной особенностью качественного товара, как правило, является наличие товарного знака — «фирменного» названия или обозначения. Значение этого понятия для всех аспектов существования товара на рынке (даже такого специфического, как лекарственное средство (ЛС)) интуитивно понимает каждый. Специалисты в области маркетинга придают товарному знаку большое значение, поскольку именно он зачастую становится решающим фактором успеха. С одной стороны, «раскрученные» товарные знаки приобретают значительную стоимость в связи с созданием собственной высокой репутации у потребителя и приносят наиболее высокие и стабильные прибыли, с другой — недобросовестные производители зачастую используют известные торговые марки для продвижения своей продукции, присоединяясь к высокой репутации этих марок. Об охране прав на товарный знак в мире и в Украине идет речь в данной статье.