
Конференція такого масштабу надала учасникам унікальну можливість отримати комплексне бачення поточної ситуації на ринку парафармацевтичної продукції, а також обговорити перспективи його подальшого розвитку.
Перша сесія була присвячена регуляторним питанням функціонування ринку спеціальних харчових продуктів та лікувально-косметичних засобів в Україні. Доповідь «Регуляторний слалом в роботі компаній на українському ринку» представила Олена Шевчук, президент МГО «Асоціація виробників, розробників і операторів ринку спеціальних харчових продуктів та лікувально-профілактичних косметичних засобів», у якій розглянула законодавчі нововведення, що можуть призвести до змін у діяльності суб’єктів господарювання вже найближчим часом.
Що ж очікує на ринок парафармацевтики у разі євроінтеграції нашої країни? На це питання відповіла Євгенія Ярмолюк, юрист юридичної фірми «ОМП». Проблеми безпеки та якості косметичної продукції, а також роль ринку в гармонізації українського та європейського законодавства висвітлив у своїй доповіді Леонід Чернявський, юрист юридичної фірми «Danevych law firm», партнера Європейської Бізнес Асоціації.
Протиріччя в законодавстві та перепони, що виникають при реєстрації технічних умов в Україні, розглянула Євгенія Крицька, керівник відділу стандартизації Державного підприємства «Укрметртестстандарт».
Доповіді, що пролунали протягом першої сесії, стали підґрунтям для плідної дискусії, у якій також взяли участь Дмитро Алешко, партнер юридичної компанії «Правовий Альянс», та Анатолій Подрушняк, заступник директора ДУ «Інститут екогігієни і токсикології ім. Л.І. Медведя», заступник глави Національної комісії України з Кодексу Аліментаріус.
Другу сесію, присвячену трендам розвитку ринку парафармацевтики, відкрив Олег Добранчук, керівник аналітичної служби компанії «Proxima Research», який представив детальний аналіз структури та динаміки аптечного продажу цієї категорії товарів у розрізі окремих ніш.
Наталя Останіна, завідуюча лабораторією з контролю якості продукції ДУ «Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва» НАМН України виступила з доповіддю «Вітаміни і харчові добавки в світі. Якість продукції як стратегія розвитку ринку товарів для здоров’я».
Гжегож Орновскі, голова представництва компанії «Дермафарм АГ» в Україні, розглянув питання, що, на його погляд, необхідно для ефективної дистрибуції на українському ринку.
Особливості підготовки сучасних провізорів та провізорів-косметологів висвітлила Вікторія Кисличенко, завідуюча кафедрою хімії природних сполук Національного фармацевтичного університету.
Роль парафармацевтики та космецевтики в економіці аптеки розглянув Андрій Паніматченко, комерційний директор компанії «ФарТоп», окремо зупинившись на питанні налагодження взаємодії між виробником та аптекою.
У ході заключної, третьої сесії були висвітлені основні тренди аптечного просування космецевтики. З доповіддю «Український споживач під час штилю» виступила Світлана Жахалова, керівник відділу досліджень медичного та фармацевтичного ринків компанії «Gfk Ukraine». На її думку, протягом наступних 2 років основною метою маркетингу компаній — виробників космецевтики має стати формування лояльності до бренду.
Досвідом Франції щодо розвитку дермокосметичних марок поділилася з учасниками конференції Тетяна Шевроле, генеральний директор компанії «Глобал Дистриб’юшен», а Інна Овсяннікова, комерційний директор компанії «Фармастор», розповіла про особливості просування парафармацевтики і космецевтики в аптечних закладах.
Андрій Длигач, генеральний директор групи компаній «Advanter Group», та Ярослав Сірий, директор компанії «Концепт стор», представили доповідь на тему «Космецевтика в аптеці, інноваційний підхід у спілкуванні з відвідувачем», у якій йшлося про інноваційний проект «Аптека майбутнього», у якому поєднано широкий асортимент продукції для здоров’я з ексклюзивними сервісами.
Безумовно, розподіл товарів на категорії — двигун торгівлі в аптеці. Про особливості впровадження та використання категорійного менеджменту в аптеці розповіла Юлія Клименюк, керівник відділу маркетингу аптечної мережі «9-1-1».
Досвідом ТОВ «Стікс-Україна» стосовно пошуку форм та способів ефективного просування продукції та її рекламування поділилася Мирослава Павловська, директор компанії. Ірина Коляда, директор агентства «reMarco», представила доповідь «Споживач — заручник маркетингу чи свідомий покупець?».
У найближчих публікаціях ми запропонуємо до уваги наших читачів найцікавіші тези, які було озвучено на конференції.
З доповідями конференції можна ознайомитися на сайті www.apteka.ua і
фото Сергія Бека
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим