Вебінар проводить Ольга Богданівна Левчик — сертифікований аудитор систем менеджменту ISO (9001, 14001, 13485), консультант відповідних систем ISO 22000 (НАССР реалізація), експерт GMP/GDP для ТЮФ Зюйд.
Цільова аудиторія: Уповноважені особи, керівники, фахівці служб якості та інших структурних підрозділів.
Цілі навчання:
- забезпечити розуміння учасниками навчання важливості планування заходів з протидії розвитку пандемії, охоплення всіх елементів СМК і верифікації плану на регулярній основі як запоруки стійкості бізнесу;
- акцентувати увагу на загальних закономірностях та окремих актуальних елементах СМЯ (ФСЯ) в рамках плану дій;
- запропонувати рекомендації щодо забезпечення готовності до епідемії та оновлення СМЯ (ФСЯ) як відгуку на епідеміологічну ситуацію.
Програма вебінару:
1. Огляд деяких законодавчих вимог і рекомендаційних документів у розрізі готовності до надзвичайної ситуації епідеміологічного характеру.
2. Управління надзвичайною ситуацією, — країна — СМЯ — особистість:
2.1. Цілі та завдання управління;
2.2. Стратегія і тактика реагування на надзвичайну ситуацію;
2.3. Розширюємо цикл Демінга — перший крок у реагуванні:
2.3.1. Пріоритетні елементи уваги в СМЯ (ФСЯ);
2.3.2. База знань.
3. Забезпечення готовності до пандемії через планування, верифікацію й оновлення плану реагування.
Партнер заходу:
![]() |
ТОВ «ДЖІ ЕКС ПІ» — Експертна Агенція
Про основні можливості компанії Ви можете дізнатися із інформації у вкладенні |
Організаційні питання
Вебінар відбудеться 27 травня з 10:00 до 13:00 (за київським часом).
Тривалість: 3 год без урахування перерв.
Вартість за підключення до вебінару одного комп’ютера (учасника):
— 1500 грн;
— 60 дол. США;
— 55 євро.
ПДВ не сплачується.
Знижки:
50% — вартість кожного додаткового підключення при підключенні більше одного комп’ютера до вебінару від однієї організації;
50% — студентам за умови надання студентського квитка;
50% — клієнтам Органу з оцінки відповідності ТОВ «УКРМЕДСЕРТ»;
30% — на новий вебінар за умови оплати даного вебінару в квітні 2020 р.
Знижки не сумуються.
У вартість входять інформаційне обслуговування, відеозапис вебінару, комплект навчальних матеріалів у форматі pdf, сертифікат у форматі pdf.
ПО ЗАВЕРШЕННІ ВЕБІНАРУ УЧАСНИКИ ОТРИМУЮТЬ СЕРТИФІКАТИ
Детальну інформацію про всі заходи Навчального Центру «УКРМЕДСЕРТ» Ви знайдете на нашому сайті
З питань реєстрації та оплати прохання звертатися за контактами, зазначеними нижче, будемо раді допомогти:
Людмила Якубенко
Тел.: +38 (067) 249-24-43
E-mail:
Тетяна Мініч
Тел.: +38 (067) 549-61-64
E-mail:
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим