ДП «Електронне здоров’я» як адміністратор центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) постійно проводить тестування функціональних можливостей електронних медичних інформаційних систем (МІС) на їх відповідність встановленим вимогам. У результаті останніх тестувань виявлено, що:
1. МІС «Lakmus» не відповідає технічним вимогам, зокрема:
- Модуль 3.9 «Виписування електронного рецепту» — негативний висновок адміністратора від 25.07.2023 р. № 705;
- Модуль 3.10 «План лікування» — негативний висновок адміністратора від 25.07.2023 р. № 704;
- Модуль 3.17 «Вимоги до роботи з електронними направленнями» — негативний висновок адміністратора від 04.08.2023 р. № 764;
- Модуль 3.18 «Вимоги до процедур» — негативний висновок адміністратора від 04.08.2023 р. № 765;
- Модуль 3.19 «Вимоги до спостережень» — негативний висновок адміністратора від 04.08.2023 р. № 766.
2. МІС «Укрмедсофт» не відповідає технічним вимогам, зокрема:
- Модуль 3.6 «Вимоги до отримання доступу до медичних даних» — негативний висновок адміністратора від 19.07.2023 р. № 683;
- Модуль 3.15 «Вимоги до роботи з клінічними оцінками та категоріями пацієнтів» — негативний висновок адміністратора від 04.08.2023 р. № 759;
- Модуль 3.19 «Вимоги до спостережень» — негативний висновок адміністратора від 04.08.2023 р. № 766.
У зв’язку з цим ДП «Електронне здоров’я» ухвалило рішення про відключення з 9 жовтня 2023 р. вищезазначених МІС від Центральної бази даних ЕСОЗ.
Водночас наголошується, що впродовж 60 днів оператор МІС може провести роботи з усунення виявлених порушень та повторно пройти тестування на відповідність технічним вимогам.
ДП «Електронне здоров’я» звертає увагу, що у разі відключення МІС від центральної бази даних ЕСОЗ, якою користуються заклади охорони здоров’я, фізичні особи — підприємці, які в установленому законом порядку одержали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної мають право:
- обрати для роботи в ЕСОЗ іншу МІС відповідно до алгоритму вибору МІС;
- розірвати договір з оператором МІС в частині взаємодії з центральною базою даних ЕСОЗ та/або провести претензійно позовну роботу щодо невиконання, неналежного виконання договору оператором МІС;
- продовжити співпрацю з МІС у частині функціоналу, що не підключений до ЕСОЗ.
За матеріалами ehealth.gov.ua
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим