«Доступні ліки»–2025: розпочався прийом заяв на укладення договорів з аптеками

Національна служба здоров’я України (НСЗУ) розпочинає прийом заяв про укладення договорів на реімбурсацію лікарських засобів. Для суб’єктів господарювання, які провадять господарську діяльність на підставі ліцензії з роздрібної торгівлі лікарськими засобами, незалежно від форми власності та підпорядкування, які прагнуть долучитися до програми, НСЗУ визначила чіткий порядок дій, умови співпраці та строки подання документів.

Суб’єкт господарювання, який бажає укласти договір з НСЗУ на визначених в оголошенні умовах (далі — заявник), повинен відповідно до чинного законодавства:

  • зареєструватися в електронній системі охорони здоров’я та забезпечити реєстрацію в ній його уповноважених осіб, які будуть залучені до виконання договору, відповідно до вимог законодавства, та забезпечити отримання ними кваліфікованого електронного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги»;
  • забезпечити наявність комп’ютерного обладнання, програмного забезпечення, необхідного для роботи через систему, з підключенням до мережі Інтернет в кожній аптеці та аптечному пункті, де здійснюватиметься відпуск лікарських засобів за договором.

Датою початку строку дії договору для договорів, заяви про укладення яких були подані до 1 січня 2025 р., є 1 січня 2025 р. Водночас якщо заяви про укладення договору були подані після 1 січня 2025 р., то початок строку дії договорів починається не раніше дати подання пропозиції на укладення договору.

Спосіб подання заяв про укладення договору

Заявник подає до НСЗУ заяву шляхом заповнення відповідних полів через автоматизоване робоче місце в електронній медичній інформаційній системі, у якій він зареєстрований. Під час заповнення заяви необхідно вказати таку інформацію:

  • прізвище, ім’я та по батькові підписанта договору з боку заявника та документ, на підставі якого діє такий підписант;
  • строк дії договору;
  • банківські реквізити (за стандартизованим міжнародним форматом номера рахунку IBAN);
  • групи станів (нозологій), згідно з якими аптечний заклад буде здійснювати відпуск лікарських засобів (на вибір):
  • серцево-судинні та цереброваскулярні захворювання, цукровий діабет ІІ типу та хронічні хвороби нижніх дихальних шляхів;
  • нецукровий діабет;
  • інсуліни людські (картриджі та шприц-ручки з доплатою);
  • інсуліни аналоги (з доплатою);
  • інсуліни людські (флакони безоплатно);
  • інсуліни людські (картриджі та шприц-ручки безоплатно);
  • інсуліни аналоги (безоплатно);
  • розлади психіки та поведінки;
  • розлади психіки та поведінки (наркотичні лікарські засоби);
  • епілепсія;
  • епілепсія (наркотичні лікарські засоби);
  • лікарські засоби для забезпечення лікування осіб у посттрансплантаційному періоді;
  • хвороба Паркінсона;
  • лікарські засоби для лікування болю лікарем первинної медичної допомоги (ПМД) (паліативна допомога);
  • лікарські засоби для лікування болю лікарем спеціалізованої медичної допомоги (СМД) (паліативна допомога);
  • медичні вироби для визначення рівня глюкози в крові.

Перелік груп станів (нозологій), зазначений у заяві, є інформацією щодо готовності аптечного закладу здійснювати відпуск лікарських засобів або медичних виробів за зазначеними категоріями. Безпосередній перелік станів (нозологій), захворювань, реімбурсованих лікарських засобів для їх лікування за міжнародними непатентованими найменуваннями та формами відпуску буде визначено в Порядку реалізації програми медичних гарантій та відповідний рік.

Після підписання договору аптечному закладу необхідно відмітити в системі аптеки та аптечні пункти, у яких буде здійснюватися відпуск лікарських засобів за договором відповідно до груп станів (нозологій).

Помилка в банківських реквізитах може призвести до необхідності проходження повторної процедури укладення договору. Відповідальність за правильність банківських реквізитів, які автоматично будуть відображені у проєкті договору, несе заявник.

СТРОК ПОДАННЯ ЗАЯВ

Початок прийому заяв про укладення договору про реімбурсацію розпочинається 2 грудня 2024 р.

Зазначається, що аптечному закладу в разі необхідності уточнення даних необхідно надати скан-копію ліцензії на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами та, в разі наявності, ліцензії на діяльність з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Цю інформацію необхідно прикріпити в додатках до заяви.

У разі наявності технічних питань, які виникають під час заповнення електронних полів та/або подання заяви, НСЗУ просить звертатися до операторів електронних медичних інформаційних систем, у яких суб’єкти господарювання зареєстровані.

У разі наявності будь-яких інших питань, які виникають під час заповнення електронних полів та/або подання заяви, також можна звертатися на адресу електронної пошти: [email protected] або за телефоном контактного центру НСЗУ 16-77.

За матеріалами www.nszu.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті