Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) повідомляє, що впродовж І кв. 2025 р. фахівці відомства дослідили понад 5,3 тис. рекламоносіїв (об’єкти зовнішньої реклами, внутрішньої, в аудіальних та аудіовізуальних медіа, в друкованих медіа, в онлайн-медіа, на платформах спільного доступу до відео та інформації, у сфері електронних комунікацій, на транспорті).
У результаті контролю виявлено 1096 порушень рекламного законодавства, з яких:
- 698 — у сфері зовнішньої реклами;
- 265 — внутрішньої реклами;
- 104 — на онлайн-платформах;
- 16 — в онлайн-медіа;
- 5 — у друкованих медіа;
- 5 — у сфері електронних комунікацій;
- 3 — на транспорті.
Найбільше порушень зафіксовано:
- у використанні недержавної мови в рекламі — 200 справ;
- у рекламі лікарських засобів, медичної техніки, методів лікування — 96 справ.
За результатами перевірок Держпродспоживслужба та її територіальні органи:
- наклали штрафних санкцій на 2,6 млн грн;
- винесли 46 рішень про визнання реклами недобросовісною або прихованою;
- ухвалили 62 рішення про зупинення її розповсюдження.
Порушники добровільно сплатили 1,7 млн грн штрафів. Водночас у примусовому порядку стягнуто ще 143,6 тис. грн, а на суму 93,4 тис. грн накладених штрафів подано позови до суду.
За матеріалами dpss.gov.ua
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим