На що ж слід звернути увагу фармацевтам до початку рекламної кампанії?
Звичайно, велике значення має товарний запас, який зможе забезпечити підвищений попит на продукт. Крім цього, слід нагадати, що компанія «КВЗ» пропонує цілу лінійку різних смаків Аскорбінки.
Товарний запас, який включає всю гаму смаків, зможе задовольнити потреби навіть найвибагливіших клієнтів. Адже у представленій лінійці практично для кожної людини знайдеться відповідний смак.
Також вагоме значення має правильна викладка Аскорбінки. Відомо, що більшість відвідувачів приймають рішення про придбання товару вже в аптеці. Отже, мерчандайзинг також здатен творити дива!
У свою чергу, фармацевтична компанія «КВЗ» докладає максимум зусиль для того, щоб забезпечити всі ключові аптеки муляжами для візуалізації упаковки продукту Аскорбінка®, яка тепер буде представлена в новому дизайні!
Новий вигляд Аскорбінки спрямований саме на споживача. На упаковці намальовані веселі фруктові смайлики, а дещо «нудна» офіційна текстова інформація «переїхала» на хвостик крутки.
У разі виникнення необхідності в додаткових муляжах чи в оформлені полиць під власний стиль/дизайн аптеки – прохання звертатися до медичного представника, закріпленого за певною територією.
Зустрічайте старт реклами Аскорбінки на ТВ!
