Зміст номера #1463
Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to documentation.
Ціноутворення на ліки в країнах ЄС, або як зробити ліки в Україні дешевшими
Наприкінці червня 2022 р. Україна набула статусу кандидата на членство в Європейському Союзі (ЄС). Відтоді країна активно працює над імплементацією законодавства відповідно до стандартів ЄС та впровадження кращих європейських практик, зокрема і у сфері ціноутворення. Держава намагається підвищити доступність ліків для пацієнтів. Втім, навіть в Європі стикаються із серйозними проблемами під час впровадження фармацевтичної політики, спрямованої на досягнення доступного, справедливого […]
AbbVie та Gedeon Richter: розширення партнерства у сфері неврологічних та психіатричних захворювань
24 жовтня 2024 р. фармацевтичні компанії AbbVie та Gedeon Richter підписали ліцензійну угоду про співпрацю, що передбачає виявлення та спільну розробку нових мішеней для потенційного лікування неврологічних та психіатричних захворювань. Ця співпраця розширює успішне партнерство тривалістю майже 2 десятиліття в галузевих проєктах, спрямованих на центральну нервову систему (ЦНС), включаючи такі глобально представлені продукти, як карипразин (VRAYLAR® / REAGILA®), а також розробку кандидата […]
Розширення медіаспліту як відповідь на нові виклики ринку, що трансформується
Великі потрясіння, зокрема такі, як повномасштабна війна, змінюють ринок. Незважаючи на виклики сьогодення, рекламний ринок відновлюється і, що важливо, — змінюється. Світ рухається в бік диджиталізації, й медійні канали мають змінювати свої підходи, як це вже відбувається, наприклад, на телебаченні (ТБ) та у зовнішній рекламі. Для привернення уваги споживачів доцільно застосовувати різні напрямки. Останнім часом активно розвиваються зовнішня та транзитна реклама, в рамках яких можна застосовувати різні рішення, у тому числі диджитальні (монітори, відеостійки, медіафасади тощо). Цікаві інсайти та успішні кейси на цю тему представив Віктор Іванченко, директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку рекламного холдингу Megapolis+ у рамках конференції «ФАРМБЮДЖЕТ 2025», яка відбулася за партнерства компанії.
Цифрові інструменти для роботи з ліками на основі медичного канабісу: як підготуватися аптекам?
На початку цього року Парламент ухвалив Закон України № 3528-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо державного регулювання обігу рослин роду коноплі (Cannabis)», яким розширюється доступ до життєво необхідних ліків для пацієнтів, які проходять складне лікування чи реабілітацію. Для практичної реалізації закону МОЗ України здійснено великий пласт роботи, включаючи розробку та ухвалення відповідної підзаконної нормативно-правової бази, проведення циклу […]
Про міжнародну програму підтримки освітніх заходів, що сприяють поширенню знань про шизофренію
10–13 жовтня 2024 р. в м. Дубровник (Хорватія) пройшов 7-й Міжнародний симпозіум NEXT STEP, організований фармацевтичною компанією Gedeon Richter за підтримки фармацевтичної компанії Recordati та Hikma Pharmaceuticals. Під час цього заходу, в якому взяло участь майже 170 учасників з 24 країн світу, розглянуто тему довгострокових стратегій відновлення після шизофренії та запропоновано низку практичних рішень, які сприятимуть покращенню результатів лікування пацієнтів із цією хворобою. Зокрема, на симпозіумі, […]
5-й Ювілейний форум з оцінки медичних технологій: перспективи впровадження ОМТ медичних виробів та госпітальної ОМТ (Відео)
Як вже повідомляло наше видання, нещодавно відбувся 5-й Ювілейний форум з оцінки медичних технологій «Роль оцінки медичних технологій в цілісній екосистемі доступу до клінічно ефективних та економічно доцільних медичних технологій» (далі — Форум). Модератором другого дня Форуму виступив Тарас Лясковський, технічний радник з фармацевтичного врядування проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Безпечні, доступні та ефективні ліки для українців» (SAFEMed). У цій публікації висвітлено питання проведення оцінки медичних технологій (ОМТ) щодо медичних виробів, госпітальної ОМТ та практичні аспекти впровадження ОМТ на різних рівнях системи охорони здоров’я.
Схід та Захід разом у розв’язанні актуальних питань сфери фармації
7–8 жовтня 2024 р. біля однієї з найбільш відомих окрас українських Карпат — озера Синевир відбулася V Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Українська фармація — вчора, сьогодні, завтра». Організаторами заходу виступили Донецький національний медичний університет (ДНМУ), Громадська організація (ГО) «Вінницька обласна асоціація фармацевтів «КУМ ДЕО» та Національний природничий парк «Синевир». Генеральний партнер — компанія «Гледфарм», партнери — компанії «Фітофарм» та «Ергоком». Інформаційний партнер — «Щотижневик АПТЕКА».
Ключові питання взаємодії для забезпечення українців інноваційними ліками обговорили бізнес-спільнота з Едемом Адамановим
Минулого тижня представники Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА) та Американської торговельної палати в Україні зустрілися із заступником міністра охорони здоров’я України Едемом Адамановим для обговорення питання укладання договорів керованого доступу (ДКД) та пов’язаного з ним питання оцінки медичних технологій (ОМТ). Під час зустрічі розглянули низку важливих тем: мультикритеріальний аналіз і напрацювання спільних критеріїв; вдосконалення процесу державної ОМТ; стратегічне бачення […]