Споживання вітамінів в Україні

14 Травня 2024 4:35 Поділитися

Препарати АТС-групи А11 «Вітаміни» досить широко представлені на українському ринку та активно застосовуються пацієнтами. За підсумками І кв. 2024 р. в аптеках реалізовувалося 70 брендів лікарських засобів цієї групи. Загальні обсяги аптечного продажу в зазначений період становили майже 6 млн упаковок за 691,4 млн грн.

На вибір споживача представлені як монопрепарати вітамінів, так і комбіновані засоби. Тож розглянемо, які бренди користуються найбільшим попитом серед українців у розрізі топ-5* АТС-груп 3-го рівня:

  • A11G «Препарати аскорбінової кислоти (вітаміну С) та комбіновані препарати, що її містять» (АСКОРБІНКА-КВ, ВІТАМІН C, АСКОРБІНКА);
  • A11D «Препарати вітаміну В1, у тому числі в комбінації з вітамінами В6 та В12» (ВІТАКСОН, НЕОВІТАМ, МІЛЬГАМА);
  • A11E «Комплекси вітамінів групи В, включаючи комбінації» (МАГНЕ-B6, МАГНІКУМ, МАГНЕФАР);
  • A11H «Інші прості препарати вітамінів» (ВІТАМІН E, ПІРИДОКСИН, ТОКОФЕРОЛУ АЦЕТАТ);
  • A11J «Інші комбіновані вітамінні препарати» (АЕВІТ, КОКАРНІТ, КАРДОНАТ).

Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»

* За обсягами аптечного продажу в упаковках за підсумками І кв. 2024 р. за даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «Proxima Research».

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті