Препарати АТС-групи А11 «Вітаміни» досить широко представлені на українському ринку та активно застосовуються пацієнтами. За підсумками І кв. 2024 р. в аптеках реалізовувалося 70 брендів лікарських засобів цієї групи. Загальні обсяги аптечного продажу в зазначений період становили майже 6 млн упаковок за 691,4 млн грн.
На вибір споживача представлені як монопрепарати вітамінів, так і комбіновані засоби. Тож розглянемо, які бренди користуються найбільшим попитом серед українців у розрізі топ-5* АТС-груп 3-го рівня:
- A11G «Препарати аскорбінової кислоти (вітаміну С) та комбіновані препарати, що її містять» (АСКОРБІНКА-КВ, ВІТАМІН C, АСКОРБІНКА);
- A11D «Препарати вітаміну В1, у тому числі в комбінації з вітамінами В6 та В12» (ВІТАКСОН, НЕОВІТАМ, МІЛЬГАМА);
- A11E «Комплекси вітамінів групи В, включаючи комбінації» (МАГНЕ-B6, МАГНІКУМ, МАГНЕФАР);
- A11H «Інші прості препарати вітамінів» (ВІТАМІН E, ПІРИДОКСИН, ТОКОФЕРОЛУ АЦЕТАТ);
- A11J «Інші комбіновані вітамінні препарати» (АЕВІТ, КОКАРНІТ, КАРДОНАТ).
Пресслужба «Щотижневика АПТЕКА»
* За обсягами аптечного продажу в упаковках за підсумками І кв. 2024 р. за даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer» компанії «
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим