

ACINO як соціально-відповідальна фармацевтична компанія, яка прагне зробити якісні лікарські засоби доступними для пацієнтів та медичних працівників на ринках країн, що розвиваються, вважає важливим підтримувати найбільш вразливі категорії населення та один одного в боротьбі із серцево-судинними захворюваннями. Тож компанія натхненно працює для того, щоб забезпечити пацієнтів необхідними лікарськими засобами на ринках, де оперує, та просувати здоровий спосіб життя, щоб мати можливість контролювати серцево-судинні захворювання.
Саме тому у 2020 р. ACINO виступила офіційним партнером Всесвітньої федерації серця з проведення кампанії до Всесвітнього дня серця, який відзначається щорічно 29 вересня в більше ніж 100 країнах світу за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), а також Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО).
Цьогоріч Всесвітня федерація серця поставила перед собою наступні завдання:
- скоротити глобальну смертність від неінфекційних хвороб на 25% до 2025 р.;
- зменшити навантаження на економіку країн від серцево-судинних захворювань;
- впровадити науку в політику, щоб взаємодіяти з державними установами та урядовими структурами;
- надихати на зміни та створювати діалог;
- підвищувати обізнаність про фактори ризику серцево-судинних захворювань та впливати на ті з них, які можна змінити.
Підтримуючи дану кампанію та повністю розділяючи прагнення Всесвітньої федерації серця, ACINO впродовж року проводить роботи зі сприяння підвищенню рівня інформованості населення планети про серцево-судинні захворювання, фактори ризику, методи профілактики, правильний спосіб життя для їх попередження в країнах світу, де компанія здійснює свою діяльність.
ACINO в Україні вже не перший рік підтримує дану кампанію, сприяючи підвищенню рівня інформованості українських пацієнтів. Просвітницько-навчальна діяльність компанії охоплює не тільки лікарів-кардіологів і пацієнтів із серцево-судинними захворюваннями, а й пересічних українців.
Однією із щорічних ініціатив у рамках кампанії до Всесвітнього дня серця, покликаної нагадати про важливість піклування про власне здоров’я, є підсвітлення визначних об’єктів у містах-мільйонниках у червоний колір, що символізує наші серця. І цей рік не став винятком — з 29 вересня по 4 жовтня 2020 р. у Києві за ініціативою ACINO в Україні з нагоди Всесвітнього дня серця було підсвітлено Парковий міст через річку Дніпро з метою привернути увагу до проблеми зростання захворюваності на серцево-судинну патологію. Підсвітлення мосту здійснювалося з 19:00 до світанку. Тож всі бажаючі могли помилуватися чудовим краєвидом та прогулятися пішохідним мостом, тим самим долучившись до всесвітньої кампанії із запобігання та профілактики серцево-судинних захворювань разом зі швейцарським персонажем — коровою Acia від ACINO. На корівку Acia було покладено важливу місію — підвищити рівень обізнаності українців про хвороби серця та пропагувати здоровий спосіб життя для їх попередження прямо на місці. До речі, прогулянки вечірнім містом після тривалого сидіння за робочим столом — чудова профілактика серцево-судинних захворювань.
На сторінці компанії ACINO у
Сподіваємося, Всесвітній день серця приніс позитивні зміни в життя багатьох українців, допоміг зрозуміти, як правильно піклуватися про своє здоров’я та як важливо вчасно звернутися до лікаря. Будьте здорові!
за матеріалами, наданими компанією ACINO
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим