ДЕЦ запустив чат-бот «Єдине вікно/Сервісний центр»

19 Липня 2023 3:33 Поділитися

ДП «Державний експертний центр МОЗ України» (ДЕЦ) повідомляє, що відтепер отримати інформацію з питань оформлення заяв та подачі реєстраційних матеріалів можна за допомогою чат-боту «Єдине вікно/Сервісний центр» у месенджері Telegram, а не лише за телефоном «гарячої лінії» чи письмово, а й в інтерактивному форматі.

Чат-бот має на меті допомогти заявникам з оформленням та подачею документів до Міністерства охорони здоров’я та ДЕЦ МОЗ України.

Чат-бот «Єдине вікно/Сервісний центр ДЕЦ МОЗ України» містить активні посилання на нормативну базу з питань державної реєстрації, перереєстрації або внесення змін до реєстраційних матеріалів, щодо клінічних випробувань лікарських засобів, а також іншу корисну інформацію.

Наразі за допомогою чат-боту можна швидко отримати відповіді на запитання за такими категоріями:

1) Єдине вікно:

  • державна реєстрація, перереєстрація, внесення змін до реєстраційних матеріалів;
  • клінічні випробування (суттєві поправки);
  • ліцензування господарської діяльності з медичної практики;
  • акредитація закладу охорони здоров’я;
  • атестація лікарів;
  • декларування оптово-відпускних цін на лікарські засоби.

2) Сервісний центр:

  • державна реєстрація, перереєстрація, внесення змін до реєстраційних матеріалів на лікарські засоби;
  • клінічні випробування. Суттєві поправки;
  • інші документи.

Чат-бот економить час і зусилля, адже відповіді можна отримати миттєво, без очікувань у телефонній черзі або листів поштою.

За матеріалами www.dec.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті