У зв’язку з поновленням планових перевірок характеристик продукції Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) у Чернігівській обл. нагадує, що відповідно до п. 5 ст. 8 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» суб’єкти господарювання зобов’язані надавати на запит органів ринкового нагляду документацію, що дає змогу ідентифікувати:
- суб’єкта господарювання, який поставив їм продукцію;
- суб’єкта господарювання, якому вони поставили продукцію.
Документом, що підтверджує факт передачі постачальником товару покупцю, є видаткова накладна. Вимоги до оформлення видаткової накладної визначено ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку № 88.
Видаткова накладна повинна містити такі обов’язкові реквізити:
1. Назва документа.
2. Дата складання — має бути вказана дата, коли фактично була здійснена господарська операція. Особливу увагу на дату складання слід звертати платникам податку на додану вартість (ПДВ), оскільки у них виникають податкові зобов’язання саме з дати, коли почався рух товару від продавця до покупця.
3. Назва компанії, яка передає товар.
4. Зміст і обсяг господарської операції.
5. Для платників ПДВ — сума ПДВ.
6. Одиниця виміру господарської операції.
7. Посади осіб, які провели господарську операцію.
8. Особисті підписи осіб, які здійснили господарську операцію.
Видаткову накладну створюють у двох примірниках — для постачальника і мережі. Особи, які відвантажили й отримали товар, підписують обидва примірники.
Важливо: наразі немає єдиної затвердженої форми видаткової накладної. Документ вважається чинним, якщо в ньому є всі необхідні реквізити.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим