Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) підбила підсумки моніторингу рекламної діяльності за 9 міс 2024 р. За цей період фахівці дослідили понад 15,2 тис. рекламоносіїв та виявили низку порушень. Ключові показники моніторингу:
- 1975 порушень у сфері реклами;
- накладено штрафних санкцій на суму 4,5 млн грн;
- ухвалено 56 рішень про визнання реклами недобросовісною та прихованою;
- призупинено розповсюдження 72 рекламних кампаній.
Найбільше порушень виявлено в Харківській обл. та Києві.
Основними видами порушень були:
- Порушення мовного законодавства. Зафіксовано 469 випадків порушення вимоги щодо використання державної мови, включаючи рекламу, що містила мову держави-агресора. Сума штрафів за ці порушення становила 1,1 млн грн. Найбільше накладено штрафних санкцій за зовнішню рекламу російською мовою в Харківській, Запорізькій, Дніпропетровській, Одеській та Херсонській областях.
- Реклама лікарських засобів та медичних послуг. Зареєстровано 213 порушень у рекламі медичних товарів та послуг. Основні проблеми: відсутність попереджень про шкідливість самолікування та участь у рекламі осіб, які видавали себе за лікарів. Загальна сума накладених штрафів становила 582,3 тис. грн.
За матеріалами dpss.gov.ua
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим