Основними видами порушень є мовне законодавство та медична реклама: результати моніторингу рекламоносіїв

30 Жовтня 2024 12:13 Поділитися

Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) підбила підсумки моніторингу рекламної діяльності за 9 міс 2024 р. За цей період фахівці дослідили понад 15,2 тис. рекламоносіїв та виявили низку порушень. Ключові показники моніторингу:

  • 1975 порушень у сфері реклами;
  • накладено штрафних санкцій на суму 4,5 млн грн;
  • ухвалено 56 рішень про визнання реклами недобросовісною та прихованою;
  • призупинено розповсюдження 72 рекламних кампаній.

Найбільше порушень виявлено в Харківській обл. та Києві.

Основними видами порушень були:

  1. Порушення мовного законодавства. Зафіксовано 469 випадків порушення вимоги щодо використання державної мови, включаючи рекламу, що містила мову держави-агресора. Сума штрафів за ці порушення становила 1,1 млн грн. Найбільше накладено штрафних санкцій за зовнішню рекламу російською мовою в Харківській, Запорізькій, Дніпропетровській, Одеській та Херсонській областях.
  2. Реклама лікарських засобів та медичних послуг. Зареєстровано 213 порушень у рекламі медичних товарів та послуг. Основні проблеми: відсутність попереджень про шкідливість самолікування та участь у рекламі осіб, які видавали себе за лікарів. Загальна сума накладених штрафів становила 582,3 тис. грн.

За матеріалами dpss.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті