Для оперативного реагування на звернення, які надходять від суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, у Державній митній службі України (далі — Держмитслужба) створено підрозділ швидкого реагування — Моніторинговий центр (далі — Центр).
Працівники Центру приймають повідомлення щодо проблем і затримок під час здійснення митного контролю й митного оформлення, черг у пунктах пропуску через державний кордон України, пропозиції та зауваження стосовно організації роботи митних органів, а також до нормативно-правових актів з питань здійснення митної справи.
Такі повідомлення приймаються цілодобово за багатоканальним тел.: 38 (044) 247-27-19; за допомогою факсимільного зв’язку — +38 (044) 247-26-52, а також на e-mail: m_center@customs.gov.ua.
Держмитслужба забезпечує обов’язкове прийняття, невідкладне реагування, а також повноту, якість та об’єктивність перевірки усіх повідомлень, які надходять до Центру.
Основним завданням Центру є організація роботи телефону довіри Держмитслужби, забезпечення опрацювання інформації, що надходить, а також вжиття відповідних заходів реагування.
Термін опрацювання повідомлення не може перевищувати 8-годинного робочого дня. В окремих випадках термін розгляду може бути продовжено за рішенням керівництва Держмитслужби з обов’язковим визначенням кінцевого строку опрацювання.
За бажанням заявник може надіслати письмове звернення на адресу Держмитслужби, яку повідомить йому уповноважена особа Центру. У цьому випадку розгляд письмового звернення здійснюватиметься відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Заявник може звернутися до Центру для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю — з 9:00 до 17:45.
Контактну інформацію про Центр та порядок його роботи розміщено на наочних стендах у місцях розташування митних органів та їх підрозділів, а також у пунктах пропуску через державний кордон України.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим