11 липня 2003 року Верховна Рада (ВР) України прийняла Закон України про внесення змін до Закону України “Про рекламу”, який визначає засади рекламної діяльності та регулює відносини, пов’язані з виробництвом, розповсюдженням та споживанням реклами на території нашої держави. Стаття 21 розділу III цього Закону регламентує рекламу лікарських засобів (ЛЗ), медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації. Нова редакція цього Закону, яка містить принципово нові положення і суттєво змінює правила рекламної діяльності, зокрема реклами ЛЗ в Україні, викликала жваву дискусію серед усіх учасників фармацевтичного ринку. Зважаючи на необхідність обговорення цього Закону та вироблення щодо нього спільної позиції, нещодавно створена громадська організація “Ліга фармацевтичного маркетингу” виступила з ініціативою проведення засідання круглого столу на тему “Новий Закон “Про рекламу” і його значення для учасників фармацевтичного ринку” за участю представників провідних компаній, які працюють у
галузі виробництва, дистриб’юції, маркетингу та реклами ЛЗ і біологічно активних добавок (БАД), а також представників профільних комітетів ВР України та фахівців у галузі юриспруденції. Результатом круглого столу, який відбувся 3 листопада поточного року у редакції газети “Щотижневик АПТЕКА”, стало розроблення та подання до Комітету ВР України з питань свободи слова та інформації пропозицій щодо внесення змін до цього Закону, а також до Комітету ВР України з охорони здоров’я, материнства та дитинства – необхідних змін до Закону України “Про лікарські засоби”.