Наказ МОЗ України від 04.12.2007 р. № 773
Про державну реєстрацію (перереєстрацію) лікарських засобів та внесення змін у реєстраційні матеріали
Про державну реєстрацію (перереєстрацію) лікарських засобів та внесення змін у реєстраційні матеріали
Завершился третий этап профессионального конкурса для провизоров и фармацевтов «Тайный покупатель» от компании «Биокон».
Документ у форматі PDF Для ознайомлення необхідно використовувати Adobe Acrobat Reader, який можна безкоштовно отримати на сервері Adobe.
Уважному читачеві «Щотижневика АПТЕКА» відомо, що «спеціальний нарис» — це той монументальний публіцистичний жанр, до якого наше видання вдається нечасто (до цього тричі): відбувається це, зазвичай, з нагоди, яку створюють своїми досягненнями провідні фармацевтичні виробники. Символічно, що нинішній спецнарис (есе) вперше виконано українською мовою: адже він вперше присвячений саме українському фармацевтичному виробникові і його визначним досягненням. До того ж, головним сюжетним стрижнем нашого спеціального нарису є спеціальний проект ВАТ «Фармак» (Україна, Київ) та компанії «Курагіта» (Німеччина, Гайдельберг), які зареєстрували і розпочали маркетинг препарату МАГНЕГІТА® на ринку Європейського Союзу.
Документ у форматі PDF Для ознайомлення необхідно використовувати Adobe Acrobat Reader, який можна безкоштовно отримати на сервері Adobe.
Этой публикацией мы продолжим серию статей, посвященных ICH GCP (см. Еженедельник АПТЕКА», № 7(628) от 18.02.2008 г.) и остановимся на не описанных ранее принципах или правилах GCP (6–13), которые соответствуют п. 2.6–2.13 ICH GCP, опишем их применение.
Документ у форматі PDF Для ознайомлення необхідно використовувати Adobe Acrobat Reader, який можна безкоштовно отримати на сервері Adobe.
Предмет закупівлі Замовник Термін подання пропозицій Термін розкриття пропозицій Номер оголошення у ВДТ України Лікарські засоби – 5 найменувань Державна установа «Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка АМН України» АМН України 27.02.2008 р. до 10.00 27.02.2008 р. об 11.00 09449408 Препарати лікарські та вироби медичного призначення для високоспеціалізованої медичної допомоги – 2 лоти Державна установа […]
За всю историю существования рыночных отношений для повышения спроса придумано немало способов. Сегодня важнейшим из них является реклама, которая давно заслужила доверие производителей безрецептурных лекарственных средств. Но за это доверие приходится дорого платить. И чем дальше, тем больше.
Про державну реєстрацію (перереєстрацію) лікарських засобів та внесення змін у реєстраційні матеріали